Terpilih di Cabutan Kedua! Say Alhamdulillah



                
                 Sejak saya mula menjinakkan dri dalam dunia blog, saya cuba untuk aktif join GA yang di anjurkan oleh para blogger otai 😁😁. Tapi disebabkan saya masih belajar, dengan kekangan masa serta liputan internet di kolej masih di tahap menyedihkan, saya tak dapat lah nak aktif sangat. Tunggu cuti ajo laaa.. 😢 Sepanjang saya join, adalah beberapa kali terpilih untuk masuk bloglist mereka. Happy sangat..

                Kali ini, saya cuba join GA yang dianjurkan oleh Abam Kie. Bila tarikh GA ditutup, dan diumumkan saya pergi check. Kot2 la terpilih ye dak? Hehehe.. Tapi tak.. 😔 (nangis bucu lemari) . Eh, tadi bukak blog, tengok abam kie tinggalkan jejak cakap saya terpilih sebagai pemenang. Wah.. Teruja terus rasanyaa..

movies shocked suprised


            Pemenang asal tidak dapt dijejaki, jadi Abam Kie telah membuat undian semula dan saya terpilih. Alhamdulillah.. :)


Perfect Gift for The Loved One

4 comments: